بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه دار حین سرقت از اداره ثبت احوال! پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضا جوان ۲۲ ساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اسیدپاشی مرد تهرانی برای جلوگیری از ازدواج همسر سابقش

  • کد خبر: ۱۶۴۱۷۲
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
  • ۱
اسیدپاشی مرد تهرانی برای جلوگیری از ازدواج همسر سابقش
مرد تهرانی متهم است روی همسر سابق و دختر خردسالش مایع اسیدی پاشیده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید مادر و دختری در یکی از خیابان‌ها هدف اسیدپاشی قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بررسی‌های مأموران نشان داد زن جوان در این حادثه از ناحیه صورت، مو، دستان و یکی از چشمانش و دختر پنج ساله‌اش هم از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند.

زن مصدوم درباره حادثه گفت: «تیر ماه سال قبل از شوهرم جدا شدم و همراه دخترم زندگی‌ام را ادامه دادم. ساعتی قبل همراه دخترم سوار خودرویم شدم و به طرف خانه پدرم به راه افتادم. در نزدیکی خانه پدرم مرد سیاه‌پوشی که ماسک زده‌بود به طرف ما حمله کرد و روی ما مایع اسیدی پاشید. او هر چند صورتش را پوشانده بود، اما من او را شناختم و او شوهر سابقم بود.»

با شکایت زن ۳۵ ساله مأموران متهم ۴۰ ساله را به نام ستار بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مقابل قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم با اظهار پشیمانی به جرمش اعتراف کرد. وی گفت: ۱۴ سال قبل ازدواج کردم، اما وقتی معتاد شدم زندگی‌ام را از دست دادم و همسرم از من جدا شد. سه ماه بود دخترم را ندیده بودم و دلم برای او تنگ شده بود. تصمیم گرفتم دوباره با همسرم ازدواج کنم، اما او قبول نمی‌کرد. از طرفی فکر می‌کردم او قصد دارد با مرد دیگری ازدواج کند که تصمیم گرفتم او را بکشم، اما از قصاص ترسیدم و در نهایت تصمیم گرفتم با اسید انتقام بگیرم. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

منبع: جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
0
حکم این افراد یابایدقصاص باشه تا دیگه هیچکس جرات نکنه اسیدبپاشه صورت کسی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->